הדפסה על זכוכית - טיפ למתנה לכל עונה

הדפסה על זכוכית - הברכה שלא תימחה

הדפסה על זכוכית ליצירת עיטורים ודוגמאות בטכניקות שונות, התפתחה כחלק מתהליכי ייצור כלי יוקרה מזכוכית. כבר בתקופה הפניקית לפני כחמשת אלפים שנה היה מקובל בתהליכי ייצור הזכוכית להוסיף אלמנטים קישוטיים ומאפיינים ייחודיים כדי לאפיין את בתי היצור או את מטרות השימוש של כלי הזכוכית או את בעלי כלי הזכוכית שיוצרו לפי הזמנה.
בשלבים מאוחרים יותר התפתחה אומנות ניפוח הזכוכית והשילוב של אלמנטים אופייניים לתקופה. הדפסה על זכוכית נוספה לתעשיית הזכוכית הן כצורך להטביע עיצובים שונים על לוחות זכוכית והן כאמצעי לתוספת כיתוב או סמלים ייחודיים.
הזכוכית ידועה כחומר קשה ועמיד במיוחד. בשל כך עוד בטרם הומצא הפלסטיק ומגוון לוחות הפרספקט השקופים וגם היום מקובל להשתמש בהדפסה על זכוכית לשם יצירת שילוט הכוונה במבני יוקרה, מוזיאונים ואפילו במבני ציבור בעלי צביון יוקרתי.
ההדפסה על זכוכית בעזרת הזרקת חול, הייתה צעד ביניים לפני שילובה של הטכנולוגיה הדיגיטלית ויצירת אמצעים טכנולוגיים ייעודיים להדפסה על זכוכית אשר מאפשרים הדפסה על זכוכית ברמות דיוק של HD. רמות דיוק כאלה מאפשרות להנציח על משטחי זכוכית תמונות ואיורים ברמת דיוק מדהימה. 

דוגמא ליצירת מתנות בעזרת הדפסה על זכוכית

בשנים האחרונות, התפתח נוהג מבורך, כאשר לצד הנוהג של הענקת מתנה של כסף לאירועים שונים, נוסף גם נוהג של יצירת מתנות ייחודיות אישיות אשר תפקידן להביא לידי ביטוי את הרגשות העמוקים אותם רוכש מכין המתנה למי שמיועד לקבלה.
בעזרת הדפסה על זכוכית ניתן להכין מגוון מתנות מיוחדות מאוד. ניתן לשלב כיתוב ברכה  ותמונה על לוח זכוכית שכאשר יוצב על המזנון בסלון או על מדף הספרים יהווה קישוט בפני עצמו לצד תזכורת נעימה לאירוע ולברכה הכתובה עליו.
ניתן לשלב בין איור דיגיטלי לבחירתכם ותמונות שיוטבעו בעזרת ההדפסה על לב מזכוכית למשל ליצירת מתנה מדהימה לאהובכם.
חברות נוהגות להזמין לוחות זכוכית מודפסים כפרס הצטיינות לעובד או כמתנת פרידה מעובד שסיים את
עבודתו בחברה.

הדפסה על זכוכית - מתנה שלא תמחק

נסיים ונדגיש שהשימוש בטכנולוגיה החדשנית להדפסה על זכוכית מאפשרת בשל חוזקה ויציבתה של הזכוכית כחומר, להכין מתנות אשר משך חייהם הוא אין סופי.
לכן כאשר הנכם מבקשים להעניק מתנה אשר מביעה אין סוף הערכה, אהבה, געגועים, חיבה וכל אותן רגשות עזים שאנו חשים כלפי הקרובים לנו, וברצוננו להעניק להם מתנה שתשמר ותנצור את רגשותינו לעד. פנו לאתר או חנות בקרבתכם אשר יוסיפו ממד אין סופי לרגשותיכם אלה בעזרת הדפסה על זכוכית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טיפים חשובים להדפסה על קנבס של עיצובים אישיים

הדפסה על קנבס בשרון בעידן הסמארטפון